justbeccca

Söndags lugnet

Kategori: Allmänt

Kan börja med att skriva att gårdagens cyklingtur gick super bra. David följde med mig och Atos på en tur upp till Josse och Håkan och där hade dom besök av två kompisar till Håkan, Johan och Jessika. Johan och David jobbar tillsammans. Kvällen va riktigt trevlig hemma hos Josse och Håkan, Johan och Jessika va två trevliga människor.
Vi cyklade även hem från Josse och Håkan och de va kallt ute kan jag säga, men mysigt att cykla ändå. När vi kom hem så letade vi efter ett cykelförråd som alla hyresfastigheter har, men som vanligt har inte detta hus de. Kanske nere i källaren, men där nere var inte vi och letade igår. så min nya fina cykel fick följa med upp i lägenheten igen. Hihi den ska då fan inte bli stulen! Då får den vip i lägenheten så länge.

Idag har varit en typisk lugn söndag och det har varit riktigt skönt. Atos har fått sovit mycket idag och tagit de lugnt, då han är väldigt trött och sliten efter veckan som varit.
Men om någon timme ska vi hämta becca och Casper för att sedan möta upp Josse, Texas och kanske Alexandra om hon ville med. Ska bli trevligt med en söndags promenad med mins flickor och deras voffar.

Nu ska jag dricka upp mitt te som min älskling gjorde till mig.
Ni får passa på att njuta av söndagen som är kvar, tänk på att vardagen börjar imorgon igen. Jag kommer njuta av denna dag.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: