justbeccca

Regnigt

Kategori: Allmänt

Vaknade i morse och hörde hur de små smattrade mot fönstret. Kan ju säga att jag är glad att David är ledig på fredagar, då tar han och Atos morgon promenaden oftast. Så jag kunde ligga kvar en liten extra stund i sängen och njuta lite.
Men efter några minuter var jag färdig med de och då var de full rulle med frukost, göra sig i ordning och sedan åka till Emil för en promenad och självklart följde David med mig:-)
Väl hos Emil upptäckte vi att hans sår vid vänster örat blivit sämre och David ringe ägaren till Emil och sa vad han skulle köpa och tvätta med, på order från mig. Efter promenaden tvättade jag såret och pälsen som var full i blod.
Så nu hoppas vi att en helg med tratt och tvättning av såret ska hjälpa de att läka.

För att byta samtalsämne så kan jag berätta att jag tänker ha en mys dag idag. Ska följa med David och hämta ut fram däcken och sedan med till garaget med dom.
Sedan ska jag hem och mysa ner mig i soffan med en koppkaffe och datorn, företagsekonomiboken och mim fantasi;-) hihi ska göra en egen affärsplan:-)

Hoppas alla ni andra har en lika mysig dag som jag:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: