justbeccca

Natten

Kategori: Allmänt

Då är de strax dags för att krypa ner i sängen för att orka med morgon dagen.
Hoppas på att slippa en så kallad "valp natt" igen.
Ska ju upp och iväg de första imorgonbitti, var ju först menat att Josse skulle hämta mig där borta på Lecab. Men de blev lite ändrade planer så hon kommer hit och vi tar våra bilar bort. Så jag hade min hejdå tur med Audin förut idag. Lite ledsamt att inte få köra den på en vecka. Jag älskar den bilen otroligt mycket.
Visserligen är det roligt att köra högerstyrt och de passar mig lite bättre med tanke på olyckan och så. Men jag tycker faktiskt mer om audin. Vi kanske kan bygga om den?! Hehe
Så jag kan klar göra här att jag har inte valt att köra mazdan, jag måste för att ta mig till mina hundar och mina ärenden under denna vecka som audin är borta. Kanske ställer vi av den för att fixa felen som är på den. De borde vara smartas egentligen. Men inget bestämt!

Eftersom jag nu vet att det snackas en massa om att ni sett mig köra den röda lilla bilen, så NEJ, jag har inte tagit David's bil ifrån honom. För att få er sluta prata om det. Som sagt jag kör faktiskt hellre audin, den låter inte lika mycket(när den är hel). Speciellt med tanke på att jag inte är någon bilnörd och inte har ett behov av att få bekräftelse av alla andra, så känner jag mig väldigt trygg och nöjd i audin.
Längtar redan efter audin och jag vet en till som redan gör det. Han är svart och har fyra tassar.

Nu byter vi samtalsämne. Jag har mailar till ett ställe som säljer skor till hundar. Får se vad svaret blir, men jag bad om hjälp och skrev vad jag ska ha de till. Så hoppas på svar snart! Vill som
Sagt redan haft dem för fyra veckorsen. Vill komma igång mer och se att de händer en massa. Men tänkte att jag ska testa på att springa ordentlig med Atos under veckan. Han har ju sprungit bredvid mig förr, men inte framför mig. Ska liksom små bromsa honom, får vad han tycker om det. Men jag tror de kommer gå felfritt:-) hihi

Nej nu tänker jag sova. Har skrivit detta inlägg i några minuter nu och insåg precis vad klockan är.. Natti på er:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: