justbeccca

Längtar!

Kategori: Allmänt

Just nu bara längtar jag till vissa datum och till att atos ska bli frisk så man kan börja träna igen. Kanske skulle ta en cykeltur utan honom om ett tag, har ju ändå inget för mig förutom att jag rev ut hela min stallgarderob och tvättar den nu. Tänkte lägga ner det i en bättre kartong och ner i källaren en stund. Måste få iordning i hallen ordentlig och att en hel garberod med stall saker tar upp är kanske lite onödigt, med tanke på att min älskade sambo är allergisk.
Ska även börja springa frpn och med idag, så Atos och jag kan få igång allt nu ordentligt. Kondis har vi båda, så det är inga problem. Ska införskaffa lite saker också somm behövs, men de får vänta tills vi vet vad som sker och inte. hihi
-
Den 12 maj ska jag med Pille på en endags festival och de ska bli väldigt roligt och skönt att komma bort här ifrån.
Den 17 maj fyller min älskade år och då ska vi försöka hitta på något. Funderar redan nu vad man ska baka då. Men de får vi se :D
den 24 maj åker David och jag till göteborg och går på Cesar Millan iår igen, vilket ska bli lika roligt som förra året. Sedan tänkte vi fortsätta ner till Falkenberg och Halmstad, hälsa på mamma, Johanna och Nille. Sedan till Halmstad och hälsa på Davids far och styvmor :D 
Ska i alla fall bli extremt skönt att komma bort här ifrån. Synd bara att Johanna fyller år på en tisdag och inte udner helgen vi är där. Men man kanske kan få fira henne under helgen då? Och hon kanske vill ge ett litet tips på vad hon önskar sig? :)
-
Nu ska jag nog ta en liten runda med Atos, då han gjorde sig extremt uppmärksammad genom att lägga sig bakom mig i soffan och knuffa ur mig ur den. Så uppenbarligen vill han något, sedan ska jag nog ta och göra en uppgift i engelskan och tillsist hänga tvätt och cykla en sväng. Annars får de nog bli en spring runda i skogen någonstans.
image description
Deb finaste som finns i hela världen. Utan dig är livet inte värt att leva<3
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: