justbeccca

Jag letar inte problem, problemen letar upp mig!

Kategori: Allmänt

Har spenderat denna dag i en blandad känslo dag. Började seg och lugn, då jag har haft en så kallad valpnatt. min hjärna och kropp är inställd på att vi har en valp här hemma. Så minsta lilla ljud från Atos har fått mig att vakna i panik med tankarna: han kissar, han bajsar, han spyr. Så det har inte varit så många timmars sömn i natt här hemma. David har varit likadan i natt. Dock så ska ju inte jag upp strax innan fem på morgonen och jobba(köra jobbbusen). Så jag kan ju små vila under dagen.
Men jag har tvättad, städat och pluggat. Där emellan har det varit promenader med Atos och den dagliga Emil promenaden. Idag spenderade vi mer tid inne i skogen, men lite små träning samt lek. Självklart avslutade vi med att leka på åkern bakom huset :D Hade en Emil som inte ville följa med in i huset, han var inte nöjd med våran lekstund. Kan förstå honom ändå, de va ju så skönt ute och han är ju en hund. Vem vill då vara inne, när man kan vara ute i de underbara vädret som varit idag.
-
Efter jag hade nästan tvättat klart en maskin åkte jag upp till Josse och Håkan för kaffe och plugg. fick ta Mazdan då David fick ta Audin ut till sin mor, dels för Atos skulle med dit. Men bilen ska vara tvättad och ren tills inlämningen imorgon på lecab. Så han passade på att tvätta den när han var ute hos sin mor. Atos är ju som alltid helnöjd när han är där ute.
För oss andra blev de inget pluggat då, Josse spillde ut sin Cola över datorn och vi var snabba med att dra ur strömkabeln, stänga av datorn och ur med batteriet. Allt detta medans datorn var upp och ned. Så vi kan ju hoppas att den inte gick sönder.bVi tror inte det gjorde de, då vi som sagt var snabba med allt.
-
Nu har jag ätit lite, dock är jag extremt sugen på pizza. Kanske för att David typ bara pratar om pizza. Sitter även med skolarbeten nu och grejar. Eftersom det inte blev något förut hos Josse, men jag fick i alla fall kaffe där :P hehe
Nu ska jag hänga tvätten som precis blev klar, ska även göra mig lite te tror jag och sedan fortsätta lyssna på musiken och återgå till pluggandet :D
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: