justbeccca

Fortfarande

Kategori: Allmänt

Kan fortfarande inte uppdatera från min app, så ni får inte några bilder nu heller för jag har itne lagt över dom på datorn än:P
Spenderat morgonen med musik och läst lite, ska strax ut med Atos en snabbis innan de blir iväg till Emil. Har väntat hela morgonen på att Lecab ska ringa så jag får hämta den otroligt söta Audin. Trodde ju att jag sklle köra kombi och gulbil till Emil. Men en sista dag med Mazdan och högerstyrt får de bli idag tydligen :P
-
Jag mår bättre idag som tur är, eftersom jag har möte med attendo halv två och då vill man inte riktigt må dåligt. Ska även sysselsätta Atos idag ordentligt, då de blev dåligt med de igår. Funderar på att åka till grusgroparna och springa lite med honom där, när vi fått tillbaka audin. Men de får bli efter mötet om de nu ringer innan mötet.
-
Nu ska jag lyssna klart på min musik, och sedan gå ut med Atosen!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: