justbeccca

Feber

Kategori: Allmänt

Eftermiddagen igår bestod av att hjälpa becca att packa, har nog aldrig haft så roligt med att packa någons lägenhet. Hehe de bästa av allt var att hitta blommorna i en garderob:-P kan säga att dessa blommor som låg där, ska inte va där.
Efter packningen åt vi mat hos Josse och Håkan och kollade lite på tv innan vi for hem. Väl hemma blev de myspromenad med Atos och lite tv innan jag somnade.

Idag har det varit en lugn och skön dag hemma med både David och Atos. Nu börjar jag dock bli rastlös, hade planer igår på att bara kolla på film hela dagen idag, men de vet jag inte om jag kommer klara av.

Har även valpfeber idag, jag känner att jag bara måste ha en till hund. En valp att forma tillsammans med Atos och David. En att lära och leka med, utforska omgivningen med. Oh jag har verkligen valpfeber!
Nu tänker jag sitta i soffan och va sur tills jag får en valp till, eller ända tills denna dag tar slut.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: