justbeccca

Annandag påsk

Kategori: Allmänt

Idag är det annandag påsk ocj det betyder sista lediga dagen innan helgen.
Igår skjutsade David upp mig på kvällen till Josse och Håkan för att hämta min cykel, självklart hade jag Atos med och an lär sig de nya kommandona väldigt bra. Jag blir så stolt över honom. Än så länge är vi bara i början, vi har en bra bit kvar. Men fortsätter de i denna takt så kommer de gå fort. Ska höja aktiveringsnivån på Atos då han börjar kräva mer nu och de känns inte rätt mot honom att inte ge honom det han behöver då.

Igår va jag och Carro även och hälsa på faster och familj i deras stuga, riktigt trevligt och mysigt:-)
Sedan va jag och hämta Atos och David hos Davids mor. De hade tagit en promenad ut dit.

Idag ska vi hitta på något som jag inte vet vad än, ska även förbi hos pappa och skriva ut papper.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: