justbeccca

Älskade söndag!

Kategori: Allmänt

Gårdagen va toppen, Atos och jag cyklade upp till Josse och Håkan. För blev de kaffe, prat och film på barnkanalerna. Hihi vi är så vuxna ibland.
Strax efter sex kom Becca, Casper och hennes lillebror dit, men då skulle David och Jag åka till hans mor för lite påskmiddag. Riktigt trevligt och gott va de där:-)
Efter middagen återvände vi en sväng till Josse och Håkan. Dock va vi alla väldigt trötta, så vid tolv va vi hemma igen och skulle krypa ner i sängen för några timmars sömn. Usch så skönt de är att sova när man är trött.

Idag har David gjort frukost till mig, och kaffe nu. Jag har vikt tvätten och lagt in allt i sina skåp och lådor. Har även tvättat en maskin. Ska senare tvätta Atos täcke och filtar. Han har två som ska ner i bilen och en som ska till hans soffa.
Sen får vi se vad de blir mer idag, David funderade på Ikea. Fast är de ens öppet idag? Annars har Carro frågat om åka och hälsa på faster;-)

Nu ska jag hänga tvätt och dricka mitt Goa kaffe.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: