justbeccca

Wow!!

Kategori: Allmänt

Nu var det ett bra tagsen jag skrev. Har haft höjning på mina smärtstillande och en massa annat att tänka på.
Men nu verkar de lite bättre, har upptäckt att jag har fått väldigt många biverkningar. Men man kan ju bara hoppas att de blir bättre.
-
Jag har börjat övningsköra med David i hans bil och jag kan ju säga att bilen och jag kommer inte alltid överrens, men de kommer bli bättre.
-
Har också varit ute hos Mia och Stefan i veckan och umgåtts, låtit hundarna leka och lite sånt.
Dessutom var jag med Mia och träffade hennes God Man och den vill jag också ha. Hon är störtskön..
-
Idag har det bara varit mys morgon, slappar dag och snart blir de en promenad med Atosen och sedan göra sig i ordning för att åka upp till Josse och Håkan på middag :)
Vad mer det blir ikväll vet jag inte, blir nog hem och ta de lugnt sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: