justbeccca

Fler är på g

Kategori: Allmänt

Som ni ser i förra inlägget håller jag på att fixa upp bilderna som är tagna under hösten/vinter 2010.
Dock måste jag säga att alla bilder, detta vill säga bilder på över 3GB ligger på den bärbara datorn och den lever ett eget liv och är hur dryg som helst. Så därför kommer det att dröja, då mitt tålamod inte är det bästa just nu. För att tro det eller ej så har jag precis slutat röka.
-
Vissa bilder är från när vi bodde i Davids etta i väntan på att få kunna flytta in i våran nuvarande lägenhet. Så på vissa bilder är det väldigt många kartonger på en liten yta, då förstår ni kanske vart dom är tagna.. Hehe
-
Hur som helst så tänkte jag bara berätta att bilderna är påväg upp. Men det kommer att dröja. Nu ska jag krypa ner i sängen, jag är väldigt trött.
-
-
Nattinatti
Ni får en liten fin bild på två vackra grabbar: Atos och Ozzy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: