justbeccca

Den senaste veckan

Kategori: Allmänt

Den senaste veckan har varit bra, från i söndags fram tills onsdagen hade Atos en så kallad avslappningsfeber. Då han spenderade nästan en dygn med elaka drottningen Ina(hundtik). Så när hon åkte kunde han slappna av och då kom febern och den satt i ett bra tag. Han hade ingen matlust och ville bara sova.
Torsdag och fredagen gick och det gick bra, fram tills alla började öka med smällarna igår(nyår) Vid åtta kissade Atos på balkongen, de var första stress tecknet. Sen ökade smällandet ju mer tiden gick och han började få panik. Han var så otroligt stressad och svansen mellan benen. Dessutom har vi i detta hus grannar till puckon som ställer sig på parkeringen utanför och skjuter smällare, trots vi säger till dom att de finns hund i huset som är livrädd. "Men de hade ju pratat med polisen så de fick ju skjuta i bostadsområde".
-
Annars har nyår varit bra, veckan också. Var ner på rean i tisdags och det enda jag fick med mig hem var nya träningsskor. Allt annat var fult. Jo hundmat fick jag också med hem, men de är en vanlig utgift i månaden.
I torsdags var jag på praktik interjuv på ett ställe som jag inte kommer att säga vart än, då jag har möte imorgon med min handläggare på AF.
-
Nu har jag uppdaterat er lite igen, nu ska jag ta med Atos ut på en liten promenad. Hade tänkt en lite längre med någon pucko skjuter raketer idag igen så jag har en nervös hund igen här hemma. Sen blir det dricka te hos Carro, måste smaka på hennes nya te som hon köpte i tisdags:D hihi
-
-
Bilder kommer när jag har ro i kroppen att lägga över på datorn..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: