justbeccca

Datajävel!!

Kategori: Allmänt

Just nu hatar jag allt som har med dator att göra. De är antingen för sega och halv döa eller så funkar inte USB portarna och jag vill att de ska funka för jag vill lägga in bilder.
Hur som helst så har jag varit på bokrean i morse vid sju med mamma och fick med mig två böcker hem. Sen drack vi kaffe och bara pratade. Jag läste ut min bok och sedan vaknade David och var med och pratade. Strax efter tio körde han mig till mötet och där höll jag på att gå i taket. För de tycker jag ska plugga fast inte få några betyg. De använde meningen: "Det kan ju vara bra att börja redan nu och när du till hösten om du har sökt in någonstans redan är igång, så de inte blir en chock."
Då höll jag på att trilla av min stol, men jag sa skarpt nej och går hellre ut i praktik och gör något roligare med tiden fram tills hösten.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på funderar på kaffe, soffan och en av de nya böckerna. Men de känns som att jag kommer somna då och de vill jag inte. Kanske skulle testa nya dammsugaren?! Måste ju dammsuga sovrummet i alla fall. Kanske skulle förska hitta något på nätet som jag vill kolla på. Sen ska jag nog beställa nu ridhjälv och byxor. De är så billiga där jag beställer ifrån och de är bra märken. Men vart tänker jag inte säga :P mohahaha
Sen ska jag ta modet och skicka sms till några, som jag har funderat på i några dagar men inte riktigt vågat. Känner mig lite små dum eftersom jag skulle hört av mig i höstas, men jag glömde bort och tiden bara försvann.
Ne nu måste jag göra något innan jag blir knäpp. Tar mig nog lite kaffe i alla fall i en av de nya muggarna från Challe och Marre. De är riktigt sköna och bra :)
Ja just de får inte glömma på måndag ska jag med Josse till trafik skolan och kolla när de finns tider för körlektion, så jag kan få en utvärdering på hur jag kör och vad som behövs fixas till ;)
Här får ni en söt bild på min ena älskling :) <3Atos<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: