justbeccca

Sova blir

Kategori: Allmänt

Då var man hemma och varit de i en timme. Har som sagt tillbringat kvällen hos Josse och Håkan. Håkan har Jävlats med mig hel kvällen, snott tv kontrollen, mitt glas cola, min telefon. Allt som va mitt tog han direkt jag inte bytte kanal när reklamen va:-P hehe
Sedan kom Louise förbi en sväng, och Josse lagade i ordning julskinkan. När den va klar började vi klä granen och provsmakade julskinkan. Granen blev super fin och skinkan var super god.
Så nu när jag ska sova ska jag drömma om julbordet vi ska äta imorgon.
Runt strax innan elva kom Johanna och Nille och självklart Häxan, Ina(hunden).
Atos försökte leka med Ina bra länge. Men han har ändå respekt och respekterar henne och ger henne utrymme.
Nu ska jag strax krypa ner under alla underbara täcken jag har och bredvid älskade David.
Imorgon ska jag först med Josse till läkaren och sedan ska jag med Carro och handla och med oss tar vi Josse och Nille. Så Johanna kan sitta hos frisören länge:-) hehe
Nu blir det natten. Natti!!
P.s. Ni får en liten bild på bröderna bus som va med och pyntade.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: