justbeccca

Snön ligger kvar

Kategori: Allmänt

Vaknade strax efter sex i morse av att mitt och atos morgon besök kom. I form
av en underbar Mia:-) mysa med frukost och prat i två timmar tills vi båda däckade, hon i soffan och jag i sängen. Vi sov till tio och efter de gick de i ett.
Har hunnit köpt nästan klart alla julklappar, nu återstår se mysiga med att slå in dom:-)
Har två kvar till människor och två kvar till hundarna:-) men de fixar vi längre fram i veckan. Har fortfarande svårt att bestämma mig över vad atos ska få i julklapp. Någon som har tips? Ben är en självklarhet. Men något mer än de, förra året fick han sitt älskade vinter täcke av märket Hurtta. Och jag uppskattar verkligen kvalitén på dom grejerna. Men de slår absolut inte vad mycket atos älskar sitt täcke. Så tips mottages gärna.

Va och köpte atosen medicin in för nyår, så nu är dapen inkopplad och under inverkan på atos. Imorgon börjas de med tabletterna. Vi hoppas på de bästa, men vi har köpt bomull och vi kommer ha bilen redo.
Sedan efter nyår ska de smällas på CCC här i stan, så då fortsätter vi på detta om funkar bra.

Snart blir de hem, ta ett varmt skumbad och sedan mysa ner sig i soffan i några minuter. Efter de blir de sängen. Är väldigt trött idag.
Självklart när vi vaknade i morse så blev jag väldigt lycklig över att snön fortfarande låg kvar och är fortfarande kvar:-) hihi
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: