justbeccca

Mysigaste

Kategori: Allmänt

Ni vet den där underbara känslan man får när man ligger nerbäddad i soffan, under ett täcke, med en kopp varm choklad, tv på i bakgrunden med låg volym och en väldigt bra och intressant bok. Den känslan är näst intill obeskriv.
Låg i älsklings famn till att börja med och läste i takt till hans andetag och de är ju bara ännu bättre måste jag säga.
Det har varit två mysiga timmar tillsammans med boken, så jag tappade tiden. Men nu ska de bli en sista promenad och sedan natten. Måste slita mig från en avse bästa böckerna. Har ju faktiskt lite att göra imorgon innan vi åker till Falkenberg.

Idag har jag städat här hemma, badat atosen och tvättat. Plus hunnit fika hemma hos Carro med henne och Mia. Sedan handlat hundmat på Pets och innan jag landade ett hemma i soffan var jag till pappa en sväng och lämnade julklapp och fikade. Samt så fick jag med mig godis och finfin pepparsalami och rådjurskött eller älgkött som ska till Johanna och Nille i Slöinge. Vi ska ta med oss de ner i morgon till dom;-)

Imorgon ska de packas, köpas lite grejer, Atos lång promeneras och direkt David slutat så ska vi åka inom loppet av en timme. De ska bli så skönt att komma bort, att få träffa mamma och Baily. Att få se Johanna och Nilles hus. Träffa Davids pappa och styvmamma.
Plus att vi ska bo ostört på landet. Underbart!!! Hoppas också på att mamma kan visa vart huset hon ska flytta till ligger.

Nej nu måste jag verkligen gå ut, så jag får sova. Tänkte att om David prompt ska köra imorgon ska jag passa på att läsa:-P mohahahaha
Precis som de va första gången vi åkte från Falkenberg. När han hade hämtat Lexusen i England. Så hämtade han upp mig och atos i Falkenberg. Då körde han hela vägen hem, atos sov i baksätet och jag satt och läste i en tidning. En riktig underbar familjekänsla!

Kan också påpeka att atosens nyårs tabletter inte funkar bra.. Inte när de smäller när vi är ute i alla fall.. Inne blir han stressad, men inte lika. Men han är nyfiken, men vägrar komma och kolla..
Och hans träning för att gå in på toaletten själv börjar löna sig. Han var super duktig idag.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: