justbeccca

Mysig dag

Kategori: Allmänt

Haft en mysig dag idag. Varit på stan med Carro och vi filade mes kusin Sophia och lilla Hugo. Sedan fortsatte vi vidare runt i stan.
Va in på panduro och där fick jag lite idéer på vad jag ska göra. Sedan vet jag nog vad jag ska göra med vissa julklappar så de blir mer känsla över dem;-)
Bland de sista Carro och jag gjorde var att åka ut till farmor och farfars grav och tände ljuset igen och sedan svängde vi förbi Davids garage, så atosen fick springa lös lite och ha de gott. Fast han har varit lös och lekt väldigt mycket i dag med David. Så Atos är väldigt nöjd över sin dag, plus att han har fått åka bil också. De är ju liksom pricken över i:t.

Nu ska vi vila en stund här hemma och sedan ska vi göra några diagnoser:-) i matten dock, men vi försöker i alla fall.
Fick tillbaka betyget igår på religionen och de gick väldigt bra;-) hihi
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: