justbeccca

Mys morgon!

Kategori: Allmänt

Haft en mys morgon med Atos här hemma. Sedan spenderat tid i telen med Mia då hon är i Arvika för hennes gubbe opereras.
Vid halv ett åkte jag ner till stan och hämtade Texas för en promenad och sällskap, men jag ocj hundarna åkte ut till Mia i väse för att släppa ut Ozzy en sväng. Så först lekte atos och Texas, sen Ozzy och Texas och tillsist Atos och Ozzy.
Alla tre hundarna glada och lyckliga. Så när vi åkte därifrån så var de två tröttisar i bilen och en hemma.

Nu har jag och vovvarna besök av Carro för lite kaffe, prat och tv:-) jag kan erkänna att jag fryser, som inte alls är ovanligt.

Igår somnade jag i badet, på sidan. Med näsan 1 cm från vattenytan. David kom in och väckte mig och va lite smått panikslagen och sedan sa han att jag inte fick bada något mer igår och sedan att jag inte fick bada när jag va trött. Men jag va ute trött förens jag slappnade av lite för mycket och somnade.
Men nu ska jag återgå till att va social med Carro:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: