justbeccca

Mys morgon

Kategori: Allmänt

Vaknade åtta i morse av väcka klockan. Låg kvar i sängen till kvart över och sedan på med kläder och drog med David och voffarna(Texas och Atos) på en skön morgon promenad. Idag blåser de inte lika mycket som igår och de är fint väder.
När vi kom tillbaka från promenaden tog jag med hundarna upp och väckte Josse och Håkan, för jag ville ha frukost och vi alla skulle äta ihop. Vi gav voffarna frukost innan vi gick in till mamma och Carro.
Där inne hade mamma och Carro dukat fram en frukostbuffé och de va varmt och mysigt. Så min morgon har varit super här i Skrea.
Efter frukosten pluggade jag lite matte och hade lite mer förberedelser för den muntliga matte delen som jag ska ha om en timme.
Plus samtidigt ska vi luncha med Davids pappa, styvmor och syster. Så om en halv timme åker vi till Halmstad. Mys!!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: