justbeccca

Julklapparna färdiga

Kategori: Allmänt

Dagen före doppardagen och alldeles strax blir det natten för oss här hemma.
Dagen har gått fort och saker blivit gjorda, bilen besiktigad. Gick igenom på de saker som skulle fixas. Men se la till mer saker, så om en månad måste den va redo för en ny besiktning.

Sedan har jag spenderat tid nere i stan, både själv med med sällskap, köpt de sista julklapparna. Plus förakt hitta något att ha på sig. Men inte fan finns de något snyggt i denna stad... Jag lämnade bergvik i en väldigt frustration kvart över sju. Men ska ge Åhléns en chans imorgon efter jul frukosten. Har ju ändå lite tid på mig nu när alla klappar är inslagna och vi ska inte iväg förens på eftermiddagen till faster och hennes familj. Tråkiga är att mer än hälften saknas denna jul då de flyttat till ett annat län och en har funnit ny familj(Johanna) och mamma jobbar. Pille kommer vi i alla fall äta julfrukosten med:-) men de är ändå en stor saknad efter den "normala" julen då alla är samlade. Som tur är så finns de andra kvar i stan och de är så underbara och julen kommer bli jätte mysig precis som åren innan.
I år får nog atos mest julklappar. Enbart av mig och David får han tre, den fjärde är carro med på:-) är man hund till mig så blir man bortskämd:-P

Kvällen spenderades med pizza, bingolottos uppesittarkväll, dricka och godis. I sällskap av Carro, David och Atos. Nu ska de bli sköt att sova:-) längtar till frukosten:-P hihi
God Jul på er alla!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: