justbeccca

Juldagen

Kategori: Allmänt

Då var julafton avklarad. Hade en super mysig julafton. Först på julfrukost hos Pille. Efter se tog jag, David, Carro och hundarna oss en promenad in till stan och mötte upp Josse och Håkan på järnvägsstationen.
Sen efter en mysig julpromenad så åkte vi hem och duschade, gjorde jullunch, bytte julklappar och somnade till Kalle anka:-P David och jag alltså.
Strax efter fem åkte vi till Anna och Stefan för julfirande. Hur mysigt som helst, dock saknades det några.
Men vi fick de mysigt ändå:-)
Fick jätte fina och bra julklappar. Allt jag önskade mig. Dessutom fick jag av älskling biljetter till Cesar Millan, till han och mig. Tror ni jag blev glatt överraskad. Hehe nu har jag beslutsångest över vilken bok jag ska läsa först. Men de lutar åt Cesar Millan boken som jag fick av David. Sedan blir de Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon, som jag fick av Carro.
Sen fick jag massa present kort på alla ställen jag ville ha, plus en urgullig tomte som sitter på en liten ask. Bättre jul kan man inte få:-) hihi

Idag blir det lite dricka hos Josse och Håkan plus mat. Blir nog en lugn juldag. Ingen av oss känner riktigt för att dricka i massor. Sen förstår jag inre grejen med att blanda in alkohol vid juletider. Men de är något jag aldrig kommer förstå heller tror jag.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan ett tag till, sen en promenad och göra sig i ordning;-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: