justbeccca

Jul, utan snö:-(

Kategori: Allmänt

Då är det strax jul och är i stan verkar vi bli utan snö. Tempen åker upp och ner hela tiden och du kan ju alltid hoppas varje morgon du vaknar att de kommer va vitt ute. Men vitt är det absolut inte. Blött är det och regnar till och från.
Fick veta att det hade åskat i natt i falkberge. De är december och det åskar. Det känns väldigt fel, men de har ju tydligen bara höst väder. Precis som oss.

Idag kommer Johanna och Nille till stan. Innan de kommer så ska jag upp till Josse och klä granan samt plugga lite.
Imorgon ska vi ha lite jul firande hemma hos Josse och Håkan med Johanna och Nille. Då de inte är i stan när jul är. Så de ska bli mysigt:-) hihi
Därför vill jag köpa klart julklapparna idag. Undra vad David säger om de.

Påminner mig själv varje dag att på fredag måste atosens nyårs mediciner hämtas ut, så de finns hemma den
19-20 dec när de ska börjas användas.

I natt har jag sovit med tre täcken och en värmedynan, men ändå har jag frusit:-/ förstår inte varför. Jag är inte sjuk mer än att jag är lite snuvig. Sen idag har jag varit vaken några timmar, varit ute med atosen och mys inne under täcket i soffan och fryser fortfarande... Gött drygt är de:-/

Vill tacka Carro och David för hjälpen med uppgifterna i skolan. De är verkligen guldvärt:-)
Nu ska atosen och jag åka till Josse. Så dagen kan börja någon gång.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: