justbeccca

Ikea

Kategori: Allmänt

Nu åker vi strax ut mot Ikea, jag ska möta upp Josse och Håkan där för lite shopping samt frukost:-)
Ska försöka hitta några snygga tallrikar och glas. Eller ja glasen vet jag redan vad jag ska ha för några.
Sedan blir se väl en råtta till atosen. Han har sjukt mycket leksaker, men de är så roligt att köpa till honom. Han blir så lycklig över att få nya leksaker, både att leka med samt att bära runt på när
man kommer hem eller vi får besök.
Sedan är de jätte viktigt att man som ägare till en hund aldrig slår sin hund med varken kroppen eller kopplet. Tar du till våld, då är du ingen hundmänniska och ska absolut inte leva med hundar.
Samma sak gäller när du vill bygga band med din hund. Tar du dig inte tiden till att leka ensammen med hunden, kommer ni aldrig få ett bra förhållande till varandra.. Så är set bara.
Jag själv uppskattar varje sekund atos och jag leker, jag tar mig tiden till att stärka våra band. Och jag har aldrig i hela mitt liv slagit med kroppen eller med kopplet mot en hund.. Finns ingen anledning att göra de.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: