justbeccca

Fryser fortfarande

Kategori: Allmänt

Då har atos och jag landat hos Josse och Håkan igen, denna gången för att klä granen och tjuvsmaka skinkan.
Förut när vi va här blev de plugg och promenad. Jag frös för mycket för att orka vara borta. Så nu hoppas jag på att orka stanna här tills de är klart. Men de tror vi att jag orkar.

Om några timmar kommer Johanna och Nille. De va i Trollhättan för 30min sen, så de har några mil kvar.

David, Carro och jag va och handlade lite till maten so ska göras imorgon och kollade på julklappar, insåg att vi behöver kolla på fler ställen än ett. Sedan har vi ytterligare två kvar. Som ska vara klara imorgon kl:18:00. Efter se har vi några kvar tills julafton. Men de hinns med. Sedan har vi present till Pille. Undra vad man ska ge honom? Han kanske har tips? Hihi

Kan erkänna att jag har frusit sen klockan halv fem i morse, och gör de fortfarande. Inget hjälper för att bli varm:-( men hoppas att de blir bättre efter i natt.

Nu ska jag återgå till mitt cola glas och filmen på sexan en stund.
///becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: