justbeccca

Dagarna rinner iväg

Kategori: Allmänt

Det känns som dagarna bara rinner iväg och jag får aldrig tid till att sitta här.
En sak kan jag säga, sommaren 2010 har inte varit en bra sommar för många förhållanden..
Sen att man har kommit på att de finns en massa folk i närheten som man kan samma fatta:
Det måste ju i slutändan vara jobbigt att leva med en massa lögner, splittad personlighet och sen försöka vara en bra person som inte verkar ha någon aning om vad den pysslar med... Orka vara dig!!!
I den texten fick jag in 9pers. Då kan men ju undra hur många till får plats i den och hur lång kan den bli egentligen?

Vad har jag gjort under dagarna: Jobbat, umgåtts med mina kära vänner och massa promenader och mycke bilåkning :P
Fredagen tillbringade Jag, Josse och Marre i Örebro för shoppning och där fick jag med mig två par skor, parfym, diadem, klänningar, tröjor och en kavaj.
På kvällen blev de middag ute och sedan utgång. Mycket trevlig kväll :D

Lördagen vart de bergvik, middag hos Josse och Håkan och sedan utgång med Josse, Marre och Mattias på nöjes som var okej. Uttrycker mig inte mer om de:P haha

Ikväll hade vi tjejkväll hos Josse med Marre, Mia och Carro :D Riktigt trevligt och mysigt var de. Mia och jag drack några cider, åt god mat och hade fot, hand och ansiktsvård :D

Imorgon blir de jobba, så jag ska nog krypa ner i sängen nu. Efter jobbet blir de nog flytta hem till min lägenhet igen. Hoppas på de i alla fall. Fasten jag vägrar flytta dit om min soffa inte är hemma.. hehe

XX/Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: