justbeccca

Sova snart

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan hemma, med lellebebben min brevid mig.
Har laddat upp nya bilder på olika saker på Facebook, eller som Pille säger facetube. haha Han kan inget om datorer, de förklarar en del:P haha
Har också kollat på tv, varit ute med lillen på sista promenaden(hoppas jag) och ätit lite. Dock gör det för ont i magen att äta, så de blir inte så mycket mat. Det blir mindre i fler omgångar.

Imorgon ska förhoppningsvis Atos få sin andra spruta om vetrinären har tid på em också ska vi till Wåxns och köpa torkad kyckling på djuraffären där, typ de enda godiset han äter.
Men innen allt de ska jag till skolan, sen ska jag sätta mig och kolla igenom olika försäkringar till Atos.
Idag har jag skaffat hemförsäkring i alla fall, vilket känns bra =) Billigt blev de också. Ungdomsrabatt på länsförsäkringar(18-25). Skönt att ha de gjort. hehe
Men nu ska vi sova natten, ska bara stänga av tv och blåsa ut ljusen först. Hoppas i alla fall det blir sova natten =)


Atos och Becca säger : Nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: