justbeccca

Helt borta

Kategori: Allmänt

Igår gav jag åter igen till att leta efter den där jävla laddaren till kameran. Men utan några resultat.... Tänker inte leta något mer, nu får alla andra leta åt mig. Jag blir ju bara arg för att jag inte kan hitta den och då ska jag slänga kameran och allt möjligt..
Idag har jag varit på möte med mina nya handläggare på FK och AF. Dom var trevliga och bra, dock så kommer jag att efter Januari få en ny handläggare på AF igen för att min nuvarande ska få andra arbetsuppgifter och de tycker jag inte om. Tycker inte om att bli runt skickad, men man får väl ta det som de är.
Innan bussen gick hem förut så gick jag runt och kollade i lite affärer och kom på att jag inte riktigt vet vad alla ska få. Förutom en :P hehe Men de kommer nog när jag ska köpa på torsdag. Hade inte heller speciellt mycket lust att kolla ordentligt nu.
Dagen kommer gå åt till att plocka och städa lite här hemma. Mamma och Baily kommer om ett tag på fika och ikväll så ska vi ut till Mia och fika och låta Ozzy och Atos leka lite :D Sen kanske Mattias kommer vid fyra, men det är ju inget att hoppas på. För han har sagt i 4veckor att han ska komma, men dyker aldrig upp.
Nu ska jag göra te och spela lite tv-spel innan jag sätter igång :D
Tack Håkan för skjusen förut till AF, de var verkligen behövligt och du hade rätt att de var där :D
Här får ni en bild på Atos och Ozzy(bilen är några månader gammal, har nya men inget batteri eller sladd till kameran)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: