justbeccca

Tråkig dag

Kategori: Allmänt

Då var det en ny dag. Jag är hemma och är sjuk. Har inte orkat skriva tidigare idag, luggit i sängen och sedan vart en sväng till skolan. Sen gick jag till affären och köpte halstabletter och cola. Nu känns livet lite bättre, men inte på topp. Jag har i natt börjat känna av smärtan i armen igen. Jävla skit, jag som hoppades på att få sluta med dom. Men så funkar det tydligen inte. Jaja man får väl leva med det.
Sen upptäckte jag en sak igår, som jag verkligen ska ha. Och jag kommer att vara irriterad ända tills jag får vi vilja igenom. Men det märks. Idag är det drygt en månad kvar tills flytten, mycket trevligt och ser fram emot det.
Nu ska fortsätta kolla på tv och så. bara ta det väldigt lugnt idag, hoppas jag är bättre imorgon. Får se om jag skriver senare
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: