justbeccca

Tisdag och grejat lite

Kategori: Allmänt

Då var de tisdag, mycket har hänt de senaste dagarna. Men dock inte så mycket att ta upp här på bloggen.
Satt på akuten igår igen, för att få hjälp med smärtorna i armen och det fick jag.
Idag har jag hämtat ut nya smärtstillande, då mina tog slut på morgonen idag.
Så nu harjag fyra nya askar och ska öka dosen så i slutändan blir de 8 tabletter om dagen. För hoppningsvis försvinner mina smärtor då. Men man vet aldrig.
Har pratat med en neurolog idag och om inte smärtan är borta tills nästa vecka blir det antagligen en till undersökning eller ett nytt telefonsamtal. Men det märks hur de blir med det.
Nu ska jag äta lite och sedan blir det nog en film. Skriver kanske, men bara kanske senare igen.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: