justbeccca

Sitter i skolan...

Kategori: Allmänt

Då sitter man här i skolan, är väl inte på världens bästa humör heller. Jävla tanten gnällde på mig om min frånvaro, men du ta och kör upp något och bli lite glad. För mig klagar man inte på, utan att få veta att man lever. Jag har väldig bra anledning till varför jag inte varit i skolan hela tiden och det vet ju alla. Men att sjukhuset vägrade sjukskriva mig är inte mitt problem.
Jaja hur som helst så är nog denna lektion slut snart och då slipper jag henne. Ska då gå ut och köpa en kaffe och sedan fortsätta på vårat projektarbete. Inte precis det roligaste, men det är ändå lite roligt. Detta ska vi i alla fall jobba med fram tills den 25 sept. Sen blir det vanliga tråkiga lektioner. Men nu ska jag stänga ner här. Skriver förhoppningsvis senare.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: