justbeccca

Onsdag...

Kategori: Allmänt

Då vart de ytterligare en ny dag och idag är de onsdag. Jag fått en veta en rolig sak, men får tyvärr inte berätta för någon. De är ganska irriterande. Menmen.
Jag är fortfarande hemma och är sjuk, men mår mycket bättre. Så imorgon blir det skolan. Sen har jag börjat fundera på vad man ska hitta på i helgen, som det ser ut nu så åker jag nog bort fredag till lördag. Men de är inte helt bestämmt än. Beror på när min käre mor åker på lördag. Vill inte att Baily är själv för länge.
Mami och Daniel ska åka och hämta flyttkartonger nu, så de blir att börja packa ner saker.
Jag har haft en återkommande dröm de senaste nätterna, vill inte säga vad det handlar om för då kanske den inte slår in. Men hur som helst ger den en sån härlig känsla, men samtidigt blir man väldigt nervös. Hmm vet inte riktigt hur jag ska förklara. Men nu vet ni de i alla fall.
Min dag har varit rätt seg. Har varit ute på långpromenad med mitt hjärta(Baily) sen fem. Vi gick lite vilse på norrstrand. haha men någon gång måste ju vara den första. Var ute i 1.5timme och gick. Sen blev de kaffe och bulle på Shell med Josse och Håkan. Nu är det två timmar kvar tills efterlyst börjar och de går inte att missa. Men som det verkar nu så kommer tiden gå åt till att packa och greja. Men får se vad som händer.
Pussiar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: