justbeccca

Ny dag, nya...

Kategori: Allmänt

Ny dag och nya saker att göra.
Patricia kom till mig i morse och jag som vanligt somnar om och då somnade hon också. Vi vaknar så att vi hinner till lektionen fem över ett, som är engelska. Hade den lektionen och tog med mig arbete hem, efter som jag har varit bort så måste jag komma ikapp.
I alla fall under engelska lektionen får vi veta att matten är inställd och då blev självklart mentorsträffen också det. Super bra, eller inte för att jag och Patricia hade blivit lovade att vi skulle få skåp idag. Men men sånt är livet, men får leva med det.
I alla fall så efter skolan gick vi hem till dig och lämnade lite böcker, för jag orkade inte bära runt på dom. Sedan ner till stan där vi mötte Basse. Så gick vi runt lite och kollade och grejade. Patricia håller på med ett skolarbete, som vi ska fortsätta på när hon är klar med teorikursen vid sex.
Men nu ska jag plugga lite engelska och sedan vila om jag hinner, är så fruktansvärt trött.
Skriver mer senare, jag har som sagt lite att göra idag.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: