justbeccca

Nu blir de...

Kategori: Allmänt

Nu snart hade jag tänkt att gå och lägga mig. BLev hur mätt som helst på maten mami och jag gjorde nyss.
Så jag tänkte krypa ner i sängen och gosa med min underbara hund och imorgon tänkte jag vara så duktig att jag ska försöka orka vara i skolan en hel dag. Efter en hela denna veckans sjukskrivning. Men får ta det väldigt lugt imorgon.

Nu under kvällen har jag varit hemma hos Josse och Håkan på födelsedags fika med familjen och när dom hade gått och åkt, så kom några vänner till Håkan och Josse dit. Det var med trevligt. Jag blev kvar, då jag inte får gå så långt än och att gå från dom och hem är lite för långt. Plus när mami gick så var jag super trött.
Men nu ska jag kolla lite grejer här på nätet innan jag sover.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: