justbeccca

Nu blir de sängen

Kategori: Allmänt

Som jag skrev i förra inlägget så har jag blivit väldigt dålig på att uppdatera. Vet också att jag stör mig på såna människor. Men jag har haft en massa saker för mig nu på de senaste dagarna, så har inte hunnit sitta vid datorn. Sen kan jag ju säga att datorn är ju inte mitt liv. hehe
Men lördagen hade vi en överrasknings dag/fest för min syster som fyllde 25år igår. Så dagen gick åt att hitta på en massa saker med henne, som vi redan hade planerat under några veckors tid. På kvällen hade vi hyrt en mc klubb här i stan som gick åt till en överrasknings fest åt henne. Det var jätte roligt, sjöng sing star och de andra söp. SOm vanligt fick jag vara nykter. hehe men det gjorde inte så mycket, Håkan var också det för han skulle upp och jobba på söndagen och sedan fick han vara chafför:P hehe

söndagen så sov jag ungefär hela dagen. Träffade de närmsta och sov igen. hih
Måndagen låg jag typ ut slagen igen i sängen, tror itne min kropp hänger med och inte mår så bra på att ena veckan höja dosen och andra veckan sänka den. Plus att jag har blivit lite smått förskyld på detta.
Idag har jag varit på stan, bergvik, hemma hos Carro på fika och sedan hemma hos Josse och Håkan och ätit. Så har Patricia varit med också =) Vilket har kännts bra, med tanke på att vi inte träffats sen typ i söndags eller något sånt.
Nu ska jag äntligt krypa ner i sängen och sova och imorgon ska jag försöka vakna och komma i tid till skolan.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: