justbeccca

halv sover

Kategori: Allmänt

Då är man hemma och tar det lugnt nu. Har varit hemma i drygt någon timme. Annars har allt gått i ett idag. Skolan, sen hem och lämna saker, Mia hämtade mig. Köpte kaffe och åkte upp till Josse, där hon hade min underbara Baily hos sig. Så vi har tränat hundarna idag. Baily och Ozzy, fan vilka sköna hundar. Baily är ju redan ganska tränad och lugn. Ozzy är ju hur rolig som helst att hålla på med. hih men nu börjar jag känna av min trötthet och hur jag mår. har mått rätt så bra under dagen. Men inte varit på topp.
Fick typ inte något gjort idag, av det jag ville ha gjort. Typiskt mig och när jag väl var hemma. Så började det åska!!! Jag är såå förbannat jävla rädd för åskan. Det är så att jag får en panik känsla som gör att jag nästan inte kan andas. Men jag tror det är vanligt bland folk som råkat ut för olycker så som jag har. hehe
Jaja, nu blir det tv och förhoppningsvis somna till den. Men först blir de kolla runt lite på nätet på lite saker. Imorgon däremot måste jag ta tag i saker här omkrig. Speciellt tvätt och greja med byrån.
Nu har jag hunnit uppdatera två gånger idag. Sen har jag också varit ute vid båthuset med Mia, Josse och Håkan. Håkan har bytt hjullager på Mias bil =) så nu går den tystare och bättre. hih
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: