justbeccca

God morgon på er

Kategori: Allmänt

God morgon på er alla. Jag har sovit väldigt skönt i natt, men dock inte så mycket. har vaknat till och från. Jag tror jag har någon slags oro i kroppen. Men jag tror de löser sig snart de. Vaknade i alla fall tjugo i åtta och hade panik efter som jag började halv nio och tio över åtte skulle Patricia komma hem till mig. Men jag hann mer allt. På morgonen hade vi bildlektion, väldigt skönt då man inte är speciellt vaken och nu har vi data.
Har i alla fall blivit bättre med handen, för nu funkar den helt och hållet. Men känseln är ju dock inte tillbaka och den tror jag inte kommer heller. Men ville att ni skulle veta att mitt liv börjar gå åt rätt håll.
Men nu ska jag jobba vidare med "provet" vi har i powerpoint. Skriver om travsporten. hih
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: