justbeccca

Fortfarande kvar..

Kategori: Allmänt

Då har man fått hit datorn och lite mer grejer. Just nu har jag precis tagit kvälls dosen och äter lite mat. Ska kolla på film och gotta ner mig ännu mera i sängen snart.
Jag blev då igår inlagd på sjukhuset och är fortfarande kvar. Idag fick jag reda på att jag inte bara har detta problem, utan också har väldigt dåligt blodvärde. De har misstänkt under dagen att jag skulle ha haft en blödning i min axel, men har inte hört något mer om de. Jag ligger här i mitt rum och förstår inte alltid vad läkarna och sjuksköterskorna pratar om.
Har haft besök hela dagen, mami, papi, Josse, Håkan, Johanna, Daniel, Mattias och Carro. Sen så åkte Josse och Håkan och hämtade Baily så jag fick träffa han en liten stund. Pille har också varit här. Men hur som helst mitt uppe i allt elände så har jag det väldigt bra.
Inatt så röntgade dom axeln och hittade inget fel. Idag har jag träffat en läkare på neurologen och grejat lite. Jag får ju inte gå längre sträckkor. Typ från min avdeling till huvudentrén. Utan de är rädda för att jag ska svimma. Så får åka rullstol över allt.
Men nu ska jag kolla på film och sedan sova. Hörs imorgon, uppdaterar er mer då. Nattinatti
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: