justbeccca

Film och sova

Kategori: Allmänt

Nu snart ska jag sätta på en film och sedan sova.
Ska iväg en sväng till skolan imorgon och hämta böcker och sånt. Sen måste jag hinna hem till papi och fylla i lite papper. Sedan frågade Josse om jag och Patricia ville komma upp till henne och fika, hon skulle baka mina favorit bakelser. Så det blir de nog. Beroende på hur jag mår och om Patricia vill de. Men jag vill ju inte var sjukskriven och sitta inlåst hela tiden, visserligen att vara sjukskriven går ju ut på att vila och ta det lugnt. Men jag är inte sjukskriven på de sättet. Utan det är för att sveriges landsting är så efter att de inte förstår när man ber om hjälp. Utan de tycker då att det bästa sättet är att bara vara hemma. Men i mitt fall handlar det om att jag inte klarar av att någon nuddar i min vänstra axel, efter det som hände i helgen. Blir så arg. Men men sånt är livet.

Imorgon ska jag och mami också kolla upp en sak, som jag verkligen hoppas på. Det skulle kännas så bra för mig i framtiden. Kanske berättar om det imorgon. Vill inte berätta för mycket om det inte blir så.
Sedan ska jag försöka fixa något och några grejer, så jag kan börja träna upp Baily ordentligt nu i skydd. Han tycker det är super roligt och det är en bra grej att träna honom med.
Men hur som helst så hoppas jag på det imorgon, som Mattias sa: Hopp kommer man långt på, till en början.
Smart sagt bubben, hih.


Min eftermiddag/kväll har varit rätt lugn. Marie kom förbi förut, så vi satt på gården och snackade, medans Baily och Ozzy fick leka. Det var riktigt trevligt. Sedan kom Josse och Håkan förbi och vi alla åkte bort till Shell en sväng. Dit kom Mias kille Stefan, så dom snackade lite. Sen så var de lite mer folk som kom och visst är det trevligt att vara där ibland.
Sedan åkte jag, Josse och Håkan ut till Maxi och de hanlade lite. Efter det åkte vi och hämtade Patricia och for tillbaka till Shell, för hon ville ha cigg och kaffe och jag ville ha te. Då höll Pär på att köra på oss med sin cykel inne på Shell. hehe Vi var i alla fall där ett tag och sedan åkte vi alla hem.
Nu ska jag sätta på filmen. God natt på er alla och sov gott.
Pussisar på de

XOXO
//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: