justbeccca

Ensam i klassrummet =)

Kategori: Allmänt

Då sitter man på en lektion helt ensam:P Jag lyckades snacka till mig att slippa vara med på foto med resten av klassen. Jag älskar ibland att vara framför kameran, men idag vill jag inte det. Så nu sitter jag själv här och lyssnar på musik, sjunger falskt och letar produkter till mitt låtsas företag. hehe
Patricia gumman åkte hem förut, hon är ganska så dålig. Det är synd att hon missar detta, för de är ju skit roligt att bestämma vad man vill jobba med:P hih
Idag blir de plugga efter skolan, så jag kommer ikapp någon gång och sedan blir de gå igenom grejer hemma och börja fixa kartonger och kanske fixa med byrån. Det är ju en månad kvar tills flytten sker och i min fart och min underbara förvirrning så skulle jag nog har börjat att fixa allt detta för någon månad sen. hehe
Men sånt är livet. Sen tror jag att jag ska ta en promenad upp till josse och umgås lite med henne. Det var ett tag sen jag gjorde det.
Jag har så mycket jag vill göra idag, så jag vette fan om jag ens ska göra något faktiskt. Men det märks vad som blir. Jag tror faktiskt jag kommer att ha tid att uppdatera här mer nu, i alla fall denna veckan:P hih Nu blir det att återgå till mitt låtsasföretag
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: