justbeccca

Då vart de natten och jag...

Kategori: Allmänt

Då vart de natten och jag sitter här vid datorn och väntar på att papi och Carro ska komma förbi med chips, cola och cigg. Underbart<3

Förut mötte jag upp Patricia och vi gick upp till Josse och Håkan. Där fick vi nybakade kakor och kaffe och saft. Underbart<3 hon hade bakat mina favoriter, kommer dock inte ihåg vad de heter. Kärleksmums eller chokladruter kanske?! ingen anning.
Sen for vi iväg till Shell en sväng, där var de trevligt att var en stund. Pär och Johan hade en rolig föreställning för oss, så vi höll ju på att dö av skratt alla. Jag fick träningsvärk i magen.
Sen for vi iväg hem till Patricia så hon fick hämta lite grejer hon skulle lämna till Stiine, så vi åkte tilol orrholmen efter det och träffade henne en stund Patricia och Stiine byte påsar och sånt, så de fick sina saker. Sen åkte vi hem alla. Var hemma vid halv elva.
Satte mig vid daton, loggade in på msn och facebook. Hann sitta här en halvtimme, då fick Baily för sig att han behövde ut. Så vi gick ut på en promenad. Men han är fortfarande lika gnällig och vill ut tror jag. Eller så är det något runt om kring här hemma som inte stämmer. Jag undrar så vad det är.
Nu när papi och Carro har varit här så ska jag gå in och lägga mig i sängen och äta chips, dricka coca cola och somna till Hannah Montana filmen. Såg den aldrig igår. hehe
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: