justbeccca

Bråttom och..

Kategori: Allmänt

Har lite smått bråttom och har ont i huvudet. Ska ut och äta med Patricia, Markus och Basse. Det ska bli trevligt =)
Patricia står i duschen just nu och senda ska jag in och fixa oss.
Träffade en ny lärare idag som vi kommer att ha inom turismen och hon verkar stört skön. Lätt att jag verkligen kommer att komma på hennes lektioner. hih Hon blev dick lite små skrämd när både jag och Patricia berättade om våra liv och sånt. hehe, men vad då?! man lever ju bara en gång och vi vill ha det mesta av livet.
Senare ikväll vet jag inte vad som händer. Vi ska nog hem till markus då och forstätta våran kväll med att spela den elaka versionen av sanning och kosekvens. hehe, de kommer blir roligt. Vi har ju redan fuskat lite och läst igenom kortleken för att vara mer berädd på vad som kan komma.

Sedan har jag fått besked om att minska min dos i dag på smärtstillande, för att se hur de går. Eftersom jag inte mår bra på den dosen jag har. Kanske till och med blir fri från dom någon dag för att se hur de går. Hoppas på de bästa=)
Men nu ska jag hoppa in i duschen, har som sagt lite bråttom.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: