justbeccca

Sega dar..

Kategori: Allmänt

Då vart de en ny vecka och jag har varit skit dålig på att uppdatera här har jag märkt. haha
För de första krånglade mitt nät med mig nästan hela förra veckan och nu har jag inte bara orkar bry mig.
I alla fall så under förra veckan vart vi i stallet väldigt mycket, sedan gymet och en massa promenader.
Vilka har jag träffat då da. hmm ja lite olika människor. Men faktiskt på väldigt länge har jag träffat Pär och snackat med honom, eller ja snackat vi har mest drivit:P haha typiskt oss.
Halloween bestod av fört barnkalas och sedan förfest. Skulle på nöjes men de blev de inget med. Avslutade den kvällen/natten på rum 6 på akuten.. haha

I måndags så kom jag lite sen till skolan, efter lunch så tog vi alla i klassen och resten av skolan tror jag, vaccinations sprutan mot svininfulensan. Har nog aldrig kännt mig så här skum i kroppen som jag göra just nu och igår ska vi nog inte ens prata om. Slutade tidigt igår och då gick jag raka vägen hem och sov tills imorse. haha så med var jag.. Skulle egentligen bara ha sovit en timme, för min huvudvärk. Men så blev de inte med den saken. haha
Var på en föreläsning igår också i skolan, något i stil med: livet kring datorn. De enda jag satt och tänkte på var vem han påminnde om.

Idag har jag varit i skolan, dock hade vi bara två lektioner. Sedan gick jag hem och slappade. Nu sitter jag hos Carro och dricker te och snor hennes nät och laddar hem lite filmer:P hih
Ska nog åka till mamma sen och umgås med henne lite och sova där i natt. Saknar min Baily bebis :(
Men nu ska jag fortsätta vara social med Carro innan jag ska gå.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: