justbeccca

Bejbi<3

Kategori: Allmänt

Jag somnade då vid typ halv sex imorse. Var vaken vid halv åtta sen igen, strax efter åtta var jag nere på torget och mötte Rami för att få Lilli. Som vil skulle passa medans han var i skolan. Det var ju då meningen att jag skulle åka ut till skolan med tjugo över tio bussen för att hämta info och göra en till grej. Men lille jag somnade om med Lilli i sängen, vaknade kvart över två igen. haha jag är ju så förbannat bra:P

Mattias var ju dock inte så glad på mig, som hade suttit i skolan och väntat på mig. Jag bad ju han faktiskt att vara i skolan idag, eftersom jag hade tänkt att kommit ut dit. Men är man som jag är så blir det inte alltid som man planerat. hehe
Sen ville Pinar att jag skulle komma till krp, men jag måste ju plugga.jävla dreeet, har ingen större lust. Funderar på att ta mig en promenix genom stan hem till pappi senare ikväll och vara lite jobbig mot han. hehe som jag brukar=)

Än så länge har dagen varit skön josse och jag har pratat gamla minnen, mamma och jag har pratat om framtiden. Gosat med lille och sedan tränat baily med sök och agillity;) sen dampade ju han loss på tunneln som vi har, så den sprang han runt med ute på gården. hehe men han är fortfarande stjärnan i mitt liv<3
Min älskade lille kusin Arwid är här nu, har varit ute på promenad med han och josse för en stundsen. Jag har gått och sjungit för han och josse har schyssat mig;) hehe

Men nu blir de ut till de andra och sedan får man se vad som händer. syrran ska låna datorn en sväng nu.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: