justbeccca

Trevligt

Kategori: Allmänt

Ikväll hade vi då familje middag här hemma.
Vi käkade gott och drack gått. Ja nästan alla drack, utom tre st. Nu är mamma och syrran hos min hyresvärd och typ "efterfestar" haha. Själv har jag precis varit ute med Baily och nu snart tänkte jag hoppa i sängen och kolla på någon serie på datorn. För jag är trött och slut i fötterna.

Träffade Martin förrut och de dröjde ett tag innan han sa: När får jag pannkakor då? Fasten denna gången slog han mig i ryggan samtidigt som han sa de och sedan sprang han:P hehehe
Sen skojj bråkade jag med johan och när han väl fick tag i mig, gick han in i dragkroken på bilen, så han kunde knappt gå. Stackarn.
Så såg vi ju ett tjej bråk eller närmare en misshandel och polisen kom inte, fasten folk runt omkring ringde. så mycket bryr dom sig. Ena tjejen låg på marken och fick ta emot en jävla massa sparkar och slag i magen och huvudet. Man blir så jävla förbannad när man ser sånt. usch!!! Och när man själv vet att nästan varje människa i närheten har ringt eller ringer polisen.

ne nu blir de sängen och gosa ner sig med vovven, min aldeles egna levande nalle<3

natti natti
Pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: