justbeccca

tankar

Kategori: Allmänt

Nu har jag verkligen börjat fundera på att börja blogga på hel tid. Då menar jag att tjäna pengar på det.
Men som alltid när jag börjar fundera så går de aldrig hela vägen. hehe



De bästa idag hitils är nog att jag har blivit vän med Alexandra och David igen. Alexandra har jag känt sen jag var fyra och detta var vårat första bråk någonsin.Men det känns dra att vara vän med henne igen. Jag kan förstå henne nu vad hon menade då, och vad alla andra menade med.
Jag mådde vekligen inte bra på som de var då och alla andra såg det, utom jag. Den som var där mellan allt, borde ha kollat med mer öppna ögon och inte blundat för mycket. Men nu går jag rakryggad och stolt genom livet. Skiter i vad alla andra tycker om mig. Alla får en sin åsikt, precis som jag har min.

Men det är skönt att vara vän igen med dom.
Men nu ska jag fika vidare med dom som är här och sedan fila lite på mina funderingar.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: