justbeccca

sova snart

Kategori: Allmänt

Jag har ju då som sagt dygnat natten till idag för att vända rätt dygnet. Så nu snart tillar jag av stolen här, för jag är så förbannat trött.

Fikade med Dalal, Pinar och Mattias idag, först kaffe hos mig och sedan fika på waynes. Det är alltid lika roligt  att umgås med dom. Riktiga stjärnor i mitt liv.
Pinar och Dalal hamnade i en disskution om homosexuellitet och den var riktigt rolig att lyssna på.
Sen satt vi och sjöng julsånger=) för vi är sååå rockiga.hahaha Hade väldigt roliga samtalsämnen också. De varierade väldigt mycket.

jag har gått på övertid idag och varit allmänt elak och retats med alla:P speciellt mattias, men han har ju då inte vart speciellt trevlig och snäll tillbaka, bara kaxat och bitchat sig mot mig hela dagen. i cafeterian förut gaddade han och mike ihop sig mot mig. så de var dom två mot mig, schysst eller? NEJ, men jag vet att de älskar mig ändå.


Gjorde klart mitt skolarbete idag också, så nu får jag hitta på något nytt att göra och det är precis vad jag vill. Eller annars blir det att bli utskriven från skolan och de vill jag inte. eftersom jag inte har något extra jobb eller något sånt.
så nu blir det till att lägga sig i sängen och komma på något att jobba med=)

för jag kommer att somna till världens härligaste röst nu;)

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: