justbeccca

skolan+uppdatering

Kategori: Allmänt

Sitter nu då i min älskade(INTE) skola, med min underbara Mattias. Vi fick då lite smått utbrott på våra lärare, då de först hade lurat ut oss hit på morgonen. för att visa vad vi hade pluggat hemma med. Men de visade sig att de timmarna vi skulle vara i skolan skulle gå till att städa hela jävla skolområdet. plus att vi som VAR med och hjälpte till skulle få frånvaro ändå. Så vi sket i de och hamnade framför datorn. jag tror inte han är så road av att sitta och titta på när jag bloggar, men han får leva med det:P hahaha

Uppdatering
Igår lekte jag med mats och josse. Eller först josse och Håkan och träffade han på shell. Så ville Håkan åka hem och samtidigt dök de upp några där som jag inte ville träffa, så de blev att vi åkte ganska fort. Hamnade hemma hos mig och drack kaffe och sedan blev de ut och åka. var på örsholmen, edsvalla, grums ja lite överallt=) Men en rolig kväll/natt. träffade flera människor och hade som sagt roligt. hehe

ne nu måste jag fanimej vara social innan Mattias får ett utbrott på mig.


XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: