justbeccca

senaste tiden

Kategori: Allmänt

Får se förra helgen var jag ute med stiine båda dagarna. Både fredag och lördag. På fredag var Mattias med och på lördagen mattias och moa;)
den helgen var riktigt lyckad.

under veckan hände det inte så mycket, träffade stiine, mitt hjärta och några fler.
I Torsdags var jag ute med stiine och Mattias, där vi träffade två vänner till. Riktigt rolig kväll. var först här hos mig och gjorde oss i ordning och drack lite, sen var vi tvunga att åka hem till stiine för att hämta hennes biljett in, så vi satt i ett garage i typ 45min och drack och väntade på bussen. Sen var vi ute och drack tills halv elva och sedan bar det av in på arena, var där ett tag, sen gick vi in på score och drack lite och sedan tillbaka till arena;) de var en toppen kväll för min del. sen kunde det ju inte behövtsn hända det som hände senare på natten för min party prinsessa:(
Fredagen var väldigt lugn, vid tre åkte jag till skattkärr för in lilla kusin blev sex månader så vi var bjudna på fika där. sen påvägen hem köpte jag McD och slappade fram tills strax efter tio, då hängde jag med syrran och hennes kille ut en sväng med bilen och träffade lite folk. Blev påminnd av Martin att jag ska göra pannkakor till han, hehe.
Vid tolk körde dom hem mig, för jag skulle träffa Stiine<3 Stiine och jag vandrade runt på stan, vi satt och kolla på när vakterna stoppade ett bråk.
Jag:stiine dom ska bråka,han har en flaska
Stiine: jaha, och fortsatte gå.
Jag: Men stiine dom ska bråka, kolla då!!
 Vi fick vaktens uppmärksamhet till de där killarna som skulle  bråka stoppade dom ganska snabbt. Medans vi två att på en bänk och kollade på. hehe
sen hände det inte så mycket mera under natten. var hemma strax efter halv tre.

Pz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: