justbeccca

senaste tiden

Kategori: Allmänt

Fredagen:
De var roligt. Var ju ute med Josse, Andreas och Madde, de andra dök aldrig upp. Träffade massvis med folk ute. kommer inte ihåg så mycket just nu. håkan, josse och mats hämtade mig efter jag kom  ut från krogen, eftersom josse drog vid ett. hehe

Lördagen:
Josse och jag hade en allmän slapp dag, vid fem sex blev vi hämtade av Håkan och åkte ut till båthuset.. Där cossin fick en allergireaktion mot mig och josse, så den började tuta självmant. riktigt läskigt.
Sen hem och duscha och håkan lagade underbar mat och sedan åkte vi en sväng med Johan, jag och josse.

Söndagen:
Ut till skoghall vid sex och hjälpte håkans föräldrar med lite trädgårdsarbete. sen vart de hem. käka och åkte ut en sväng i väntan på bättre tider;) Josse och jag skulle ju då dygna tills idag, men de blev inget av med de. Jag somnade vid tre inatt och josse tjugo i sex eller något sånt.

Måndagen:
Håkan ringde och väckte oss vid nio, då blev de upp och göra sig i ordning och sedan bar det av ner till stan, där käkade vi frukost, handlade lite och sedan blev vi hämtade av mamma och åkte ut till edsvalla, bergvik och willys.
Nu på kvällen har vi varit på scores uteservering och druckit lite och bara slappat=) varit  riktigt mysigt och skönt.

Senare i kväll/natt ska jag och josse ta med en vin flaska och gå ut och kolla på stjärnorna som vi gjorde när vi var små, fasten då var de utan alkohol. hehe

Nu ska Håkan ha datorn,  måste skynda mig.

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: