justbeccca

sängen snart

Kategori: Allmänt

Nu blir de sängen snart, krypa ner bland fem kuddar, två täcken och en underbar hund och kolla på bröllopsduellen. För det är min nya favorit film=)

Ska upp innan åtta imorgon och möta Rami och sno hans hund;) nej, men mamma ska passa henne imorgon och jag ska vara med i någon timme, sen blir de att dra en sväng till skolan och hämta mer fakta.

Men nu ska jag lägga på slänga på luren i örat på Robin och krypa ner i sängen och som sagt kolla på film;) Me Like It A Lot<3

Längtar tills nästa vecka, ledig onsdag-söndag mycket skönt.
lördagen den 30/6 blir de mc fest någonstans i sverige med styvpappsen=) om jag minns rätt strängnäs. hehe
Becca och Pille fulla då? de är den viktiga frågan. hahaha

XOXO//Bambii

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Skojar du med mig? Becca och Pille fulla då? Jo, jo... XOXO//Mamsen

    2009-05-13 | 09:29:44
  • sophia säger:

    Komiskt att vi tänkt på samma låt, SAMMA dag! Helt otroligt! Vi måste försöka ses snart. Vi alla 5! =)

    2009-05-13 | 17:05:28
    Bloggadress: http://sophiajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: